Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Středisko volného času Vyškov
Formánek, Petr ; Řičánková, Romana (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Středisko volného času Tématem mojí diplomové práce je projekt nového střediska volného času ve Vyškově. Budova je rozdělena na dvě části. Hlavní část má dvě nadzemní podlaží se vstupní halou s recepcí, učebnami, kancelářemi, technickou místností, tanečním a divadelním sálem, šatnou a toaletami. Druhou částí je sportovní hala. Nosné zdivo je navrženo z keramických tvárnic Porotherm se zateplením systémem ETICS. Stropní konstrukce jsou navrženy z železobetonových monolitických desek. Hlavní budova má plochou střechu, sportovní hala má pilovou střechu. Budova bude vytápěna pomocí plynových kondenzačních kotlů. Bude mít instalovanou vzduchotechnickou jednotku, jednotku chlazení, integrované fotovoltaické panely na střeše sportovní haly pro redukci elektrické spotřeby a LED osvětlení v celém objektu. Teoretická část se zabývá návrhem provozního řádu objektu. Provozní řád je součástí facility managementu, který se stará o zajištění ideálních podmínek pro rozvoj hlavních činností centra volného času.
Diagnostika poruch a vad existujícího objektu
Niedoba, Jakub ; Láník, Jaromír (oponent) ; Schmid, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá stavebně technickým průzkumem objektu občanské vybavenosti střediska volného času v Lužánkách, Brno Lidická 50. Diagnostika objektu byla provedena z důvodu rychle se šířících staticky významných poruch na konstrukci. První část práce se zabývá historii Lužáneckého parku, v kterém se objekt nachází, dále pak historii toků Brna a problematikou jílovitých zemin. V praktické části je popsána diagnostika spolu se zhodnocení aktuálního stavu objektu, s následujícím teoretickým vyhodnocením a návrhem krátkodobých i dlouhodobých opatření.
Středisko volného času pro děti a mládež v Havířově
Hermannová, Zdeňka ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je projekt čtyřpodlažního podsklepeného střediska volného času pro děti a mládež v Havířově- Městě. Dům bude sloužit pro výuku výtvarné a dramatické výchovy, keramiky a přírodních věd. Ve sklepě se nacházejí 4 krytá parkovací stání, technická místnost, strojovna výtahu, kotelna, sklad nábytku, dílna se sociálním zařízením pro údržbáře a místnost pro odkládání kol. V prvním podlaží se nachází administrativní zázemí budovy- kanceláře ředitele, zástupce ředitele a výchovného poradce, zasedací místnost a kuchyňka. Dále je zde sociální zázemí jak pro zaměstnance, tak pro návštěvníky, vrátnice a místnost čekárny pro rodiče a děti. Druhé podlaží zahrnuje učebny pro výuku výtvarné výchovy a keramiky s přilehlým skladem, sociální zázemí a kabinet vyučujících. Ve třetím nadzemním podlaží jsou sály pro dramatickou výchovu s přilehlými sklady, kabinet vyučujících, šatny a hygienické zařízení. Ve čtvrtém nadzemním podlaží jsou umístěny prostory pro výuku přírodovědy, související sklady, kabinet a terasa. Komunikační prostor mezi podlažími tvoří dvě schodiště, jedno tříramenné, v prostoru jehož zrcadla je umístěn výtah a druhé dvojramenné. Objekt je zastřešen plochou střechou. Projekt byl zpracován v programu ArchiCAD. Při zpracování byl kladen důraz na správní dispoziční a architektonické řešení a bezpečné užívání stavby.
Podpora rozvoje polytechnického vzdělávání v Jihomoravském kraji: případová studie SVČ Lužánky
Šimková, Kristýna
ŠIMKOVÁ, K. Podpora rozvoje polytechnického vzdělávání v Jihomoravském kraji: případová studie SVČ Lužánky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá polytechnickým vzděláváním ve střediscích volného času v Jihomoravském kraji. Stále se snižuje zájem o řemeslná povolání a jedním potenciálním přístupem k řešení je posílení atraktivity volnočasových aktivit zaměřených na polytechniku. Hlavním cílem práce je představení možností rozvoje polytechnického vzdělání prostřednictvím činnosti vybraného zařízení pro volný čas SVČ Lužánky, jehož zřizovatelem je Jihomoravský kraj. Teoretická část obsahuje hlavní vymezení pojmu polytechnické vzdělávání a jeho ukotvení ve strategických dokumentech na národní a krajské úrovni. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření a provedených rozhovorů se zástupci vybraných zařízení. Následně jsou formulována doporučení a návrhy pro další střediska volného času, jak polytechnické vzdělávání efektivně podporovat.
Faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Endyšová, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem, které faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů škol. Jejím cílem je zjistit na základě kvantitativního i kvalitativního výzkumu, které faktory a do jaké míry profesní rozvoj ředitelů domu dětí a mládeže a středisek volného času (dále jen DDM a SVČ) v Pardubickém kraji ovlivňují. Stěžejní otázkou je další vzdělávání ředitelů DDM A SVČ, zda se v rámci svého profesního rozvoje dále vzdělávají. Práce se zabývá i šestiletým funkčním obdobím, které může mít značný vliv na profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ. Z výzkumu vyplývá, že je pro ředitele SVČ a DDM nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich profesní rozvoj, další vzdělávání. Výsledky výzkumu mají sloužit pro obor školský management i management vzdělávání jako rozšíření poznatků o práci ředitelů DDM a SVČ a jejich profesním rozvoji, který je negativně i pozitivně ovlivňován různými faktory. Klíčová slova Další vzdělávání, ředitel, management, školy, dům dětí a mládeže, středisko volného času, profesní rozvoj
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je upozornit na důležitost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávánía přinést inspiraci vedoucím pracovníkům neformálníhoa zájmového vzdělávání ve formě příkladů dobré praxe. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhalil pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukázal zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Z průběhu i závěrů strukturovaných rozhovorů jasně vyplynula nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. Vedoucí pracovníci školských zařízení pro zájmové vzdělávání i organizací neformálního vzdělávání zde mohou najít inspiraci pro jednotlivé konkrétní inovace v příkladech dobré praxe.
Strategické řízení v organizacích zájmového vzdělávání
Kejzlarová, Helena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků z oblasti a práce s nimi v organizacích. Kromě obecných faktů, předkládá systém kroků nezbytných k jejímu fungování pro efektivní řízení a rozvoj neziskové organizace s výhledem dlouhodobé udržitelnosti. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků dotazníkového šetření o současném stavu strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání a náhled na možné cesty jejího dalšího zefektivnění v podmínkách těchto školských zařízení. Nabízí materiál organizacím, které chtějí nalézt cestu ke změně a inspiraci těm, kteří hledají další možnosti. KLÍČOVÁ SLOVA: strategické řízení, strategické plánování, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, ředitel, středisko volného času
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry si vedoucí zaměstnanci organizací zájmového vzdělávání uvědomují potřebu inovací v jednotlivých oblastech řízení organizace, porovnat rozsah a obsah konkrétních inovací ve vybraných organizacích a prozkoumat, v jakých oblastech a na základě jakých podnětů v těchto organizacích inovace vznikají. Získané informace jsou využitelné pro efektivní přípravu dalšího vzdělávání vedoucích pracovníků organizací a popsané příklady dobré praxe jako inspirace ke zlepšování činnosti organizací zájmového a neformálního vzdělávání. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhaluje pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukazuje zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Ze závěrů výzkumu jasně vyplývá nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. KLÍČOVÁ SLOVA: celoživotní vzdělávání, formální vzdělávání, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, inovace, školní družina, školní klub, středisko...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.